Städning och tvättning på schemat

Tänkte att jag gör något kul innan jag drar igång med det mindre roliga men VÄLDIGT behövliga..! Det ska städas i hela huset och framförallt i mitt rum och under tiden får tvättmaskinen gå med kläder som ska med till STHLM. Nu är det ju bara 2 dagar kvar tills vi ger oss iväg och det ska bli skönt att komma hemifrån och va lite ledig för en gångs skull, jobben går i ett.

'Längtar' också till den 22 då jag ska gå och kolla upp min handled, igen.... Ibland gör det så sjukt ont och man känner sig helt svag och orkeslös i handleden. Det gör ondare och ondare också så det är inte så kul. I princip alla rörelser i olika vinklar ömmar och det känns sådär.... :S

Ok nu kan jag väl kanske inte fördriva tiden längre utan får snällt öka volymen på stereon/CD-spelaren och sätta igång med min lördagssyssla, och hoppas att det blir lite fint besök av några tjejer ikväll :)



Pussohej 


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0