Pennsylvania vs. Colorado?

Ännu en skype-date avklarad, den här gången från Colorado. Detta va en jättetrevlig mamma med två barn, 3 och två år. Mannen är militär och kommer jag inte träffa så mkt. Hon verkar vara en bra hostmom och med den familjen lät det som att det kan bli lite små resor och att upptäcka mkt så det va ju ett plus!
Jag vet ju inte vad jag ska göra, det här är jobbigt! Kan man inte bara få välja ställe och så får familjerna där söka på mej?! Men i natt vid midnatt kommer iaf en till familj försvinna från min profil, så ännu en ny familj har chans att kontakta mej. Men dom mammorna jag har pratat med har jag iaf känt att jag skulle kunna trivas med, båda vill ha mej som en familjemedlem.
Den familjen jag pratade med igår tackade jag nej till i dag på förmiddagen förresten.

Men nu är ju då frågan, om inget annat "förslag" kommer, vad skulle va bäst?
Pennsylvania vs. Colorado??



Nu ska jag kolla på Farsan med la familia by blood, här i Sverige ;)

PK


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Jag finns här. Call me om du behöver råd!

2010-11-18 @ 23:28:33
Postat av: Anonym

skulle kanske skrivit att det var jag Elin som skrev den förra kommentaren!

2010-11-18 @ 23:29:19

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0