Aj lööv Höstdagar

ÅÅHH vad jag älskar hösten med alla fina färger, dom härliga fina och sköna höstdagarna som är fulla av solsken men man myser ändå med en jacka, och såklart att man kan gå in sen när det börjar bli mörkt och tända ett mysljus!!
Josefine frågade förra veckan hur det såg ut ute här hemma nu, med tanke på hösten o så antar jag, men det var dock ganska mörkt så det enda hon såg när jag vände på datorn och visade ut genom fönstret var..... SVART.. Inte lätt att visa allt det fina jag beskrev innan då inte!
Men jag och Lisa var iaf ute innan den här underbara dagen och tog massa bilder, så här kommer en liten bildbomb:

 
















Den här gillar jag





Lite konstig pose, men GILLAR bakgrunden

Min lilla lillasyster

Solnedgången...

...steg...

...för steg...





Look at the AWESOME sunset!

Så hoppas du nöjer dig med dessa bilder Josefine, jag tycker det visar ganska bra hur det är här hemma just nu! Har dock varit några sämre dagar också, men dom är lika illa som innan när du va hemma så dom är inge värt att ta kort på, som att kasta sand i geggamojja, helt onödigt... :D

God natt Sverige och ha en fortsatt trevlig kväll i Florida.

Hej hopp


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0