Fartfylld helg

Samtidigt som det har varit en lugn helg har den varit fylld med fart, mest för att den mestadels har tillbringats i närhet av motocross på lite olika sätt! Först va det ju den fantastiska kvällen på Ullevi, helt klart väldigt häftigt och coolt :) Trodde det skulle va lite mer folk, men tydligen va det lite mindre i år än förra året, enligt källor ;) Hemresan gick bra också, höll på att köra på både ett rådjur och en hare, men det va innan vi ens kom till Sandared och det va inte för att jag va trött ekr så, och Felicia va dessutom med också! (Även om det nu inte hade hjälpt för jag såg båda djuren själv tills dom redan va ute på vägen!) Sen sov jag ganska länge på lördagen och packade sen väskan för att åka till crossbanan en stund och hjäöpte till att räkna lite varv, och sen åkte jag och jobbade några timmar på Bryggan, elr på båten rättare sagt. Ett trevligt litet sällskap som firade födelsedag :) Sen åkte jag hem och åt thaimat och kollade på en film på tv:n.
Idag va det desto tidigare uppstigning, klockan stod (först) på 06.45 (sen blev det 07.05 ;) ) då jag gick upp och gjorde mej i ordning för en dag på banan igen, vilket betyder att man packar ner ett gäng med olika kläder! Allt från regnkläder till t-shirt, vädret ändrar ju sig oftast väldigt mkt när det är tävling av nån anledning ;) Sen åkte vi iaf dit och det blev lite mjukstart, jag hade inte behövt va där förrens senare egentligen men jag pulade runt lite där. Uppgiften för dagen va iaf att räkna varv. I fall inte datorn skulle funka elr så så är det lite back-up. Jonatan körde bra och slutade 7a allt som allt. Sista heatet låg han sist efter att ha ramlat 2 ggr i rad, men han körde upp sig rejält och tog sig nog från 23:e/24:e till en 11:e plats så det va riktigt bra gjort ;) GÖTT brorsan! Man blir lite trött i skallen efter att ha kollat massa nummer i x antal timmar, vet inte riktigt hur många det blev men det va 12 heat och snitt-tiden ligger väl på ca 15-20 min på varje heat så det blir ju en stund! Men kul har det varit iaf :) En kille som ramlade dock och slog sig nog en del.. Fick åka ambulans därifrån och det är ju aldrig kul...
Men men, som sagt en trevlig helg! Nu väntar bara att se vad veckan har att erbjuda, hoppas på lite frisering :D
(och att ett eftertraktat paket ska komma)


Den enda bilden jag fick med en synlig åkare på, trodde inte man fick ha med kameran in och tog därför inte med den alls... Tråkigt nog! Ovanför pilen är han iaf, tror det va han som vann freestylen, Dany Torres från Spanien.


Hej svejs


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0