Här igen

Det är lite dåligt med uppdatering här känner jag, men det är fullt upp hela tiden så att blogga ligger inte högst på att-göra-listan. Jag har iaf jobbat en hel del och hunnit vara på 50-årsgalej och sen haft en städdag som avslutades med myskväll och en väldigt bra film. Idag gäller jobb och en liten tripp till borås, för jobbet också. Ska handla lite blekning till salongen, och kanske hittar nåt annat roligt också när man är där.. Igår bestämde jag och Elin också att vi ska åka på frisörmässa i Skövde i september och det ska bli väldigt kul! Undrar om dom kommer SÄLJA brun-utan-sol-sevrvetter där också, som i GBG första ggn vi var på mässa där...? ;D HAHA! Vi som för första gången va på mässa tyckte det va helt fantastiskt att man fick ta små produktprov i olika montrara och i början på mässan och mitt i extasen så stod det en skål med BUS-servetter som vi glatt norpade åt oss några av. När vi sedan gick förbi samma ställe lite senare såg vi att det då satt en prislapp på skålen.. Dom servetterna vi tog och trodde va gratis kostade typ en tjuga styck egentligen... :D men polisen har aldrig kommit efter mej så det kanske är glömt...?

Nu ska jag iaf göra mej i ordning för att åka iväg.


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0