April april

Himla kul att ni är så dåliga på att kommentera.. Tänkte ju att om jag skriver här om en kille jag träffade i Florida, så kommer ni undra vem det va o bli lite nyfikna, o fråga o så.. Men ne.... Inge roligt april-skämt där inte!

Skärpning!!!!


Skriv en kommentar!
Postat av: Elin

Alltså, jag måste ju säga att jag är vääääldigt nyfiken på vem den här killen var/är?! Och hur, var, när hände detta?:P



kram

2011-04-06 @ 02:34:20
URL: http://elinrosen.bloggplatsen.se
Postat av: Linnéa

Okej, jag ska bli bättre på det där med att kommentera! Jag lurade för övrigt både Sara och Stina den 1 april. Sa att stolsliften i Åre hade fått ett systemfel så vi blev tvungna att ta oss ner med rep a la stig helmer. Båda gick på det. Så himla kul!

Du får satsa på 1 maj-skämt istället. :) Hoppas allt är bra med dig annars! Kram

2011-04-06 @ 09:23:10
Postat av: Anonym

Jag håller med Linnéa satsa på 1 maj skämt! ;)

2011-04-06 @ 10:16:28

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0