Arthur

Nu är jag precis hemkommen från denna månadens au pair träff och kvällen har varit mysig! Jag jobbade ju hela dagen först och fixade snabbt lite torrschampoo och spray i håret och sen drog jag vidare till Chipotle där dom andra va. Så vi åt och pratade massa och satte oss sen på Starbucks för vi tyckte det blev för kyligt ute på Chipotle. Det va väl runt 13-15 nu ikväll så..! Och sen åkte vi och skulle kolla på bio, och denna gången blev det Arthur. Den va väl helt ok, lite smårolig ibland men ingen jag jättegärna skulle vilja se igen..
Träffade en ny au pair idag också som nyss kom hit som va jättetrevlig och mysig. Hon heter Irena och kommer från Tjeckien. Hon har bott i Florida från december och har nu rematchat så henne kommer man väl träffa nästan hela året :)

Det va min lägesrapport för nu, och jag tror jag hör min stora sköna säng och min spännande bok ropa så jag får väl se vad det är dom vill!


I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0