Fredag dag 2

Ja va gjorde vi på fredagen..? Inte så himla mkt faktiskt, men ändå en hel del!
Vi tog en liten sovmorron och gick o åt en brunch typ på Panera. Sen skulle Jossan ha en lektion så jag skrev nog ett inlägg på bloggen och bytte sen om till bikini och la mej lite vid poolen. Dock va det super-mega varmt där inne bakom murarna typ, vindstilla och gassande sol, så jag höll på att avlida. Så efter en liten stund hade värdinnan träning så jag satte mej på en lite mer ventilerad fotbollsplan och kollade på alla brudarna som kämpade på i hettan, och jag va inte avundsjuk kan jag säga! Sen duschade vi av oss lite o åkte sen för att kolla på ett mall, elr snarare va det typ enbart H&M som hägrade för min del! Shoppade lite granna och kollade i några andra affärer innan vi kände oss klara för att sen åka och hämta mat på Chipotle. Där åt jag alltså min första omgång av chipotle-burrito, och sen har det ju bara gått utför ;) Sen blev det snabbt bestämt att vi skulle kolla på bio, så åkte till rummet och bytte om och gick på toa och sen brummade vi vidare till downtown för filmen. Red riding hood, igen för min del, men lika bra denna gången! Och sen fick jag lite sightseeing i west palm beach downtown innan vi åkte hem och sussade. Ja det va nog det för den dagen. Lyckades skaffa mej ett snyggt streck på ryggen från bikinin under tiden jag kollade på träningen också förresten, väldigt charmigt såg det ut sen när jag provade kläder inne på H&M ska jag säga! :D


Hej hopp


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0