Kära John

Sista matchen idag gick väl sådär, vi förlorade och får spela om 3-4 plats i morron. Dom sa att det iofs inte hade spelat nån roll om vi hade vunnit elr inte för vårat lag är inte ett college-lag som dom andra ändå så vi hade inte kunnat vinna några medaljer även om vi vann matchen för 1-2 plats. Jag kände mej lite trött o hängig o så ju med tanke på att jag va uppe tidigt i morse och inte har varit såhär aktiv på rätt länge! Så sista matchen gick väl sådär för min del, benen kändes dubbelt så tunga när man sprang. Det gick bra liksom, jag va inte trött så, bara att benen hängde inte med på det jag ville göra! Men det är inte så mkt att göra åt, jag gjorde det bästa jag kunde, och med tanke på att vi va 8 spelare, MED en av tränarna OCH målvakten så fick man alltså springa en hel del, närmare bestämt i princip två hela matcher idag, och den igår! Rumpan och baksida lår känns lite tröga nu kan jag säga :) Och armbågen fick sig en rejäl smäll innan när jag ramlade och landade rakt på den. Den är ganska färgglad om man säger så..! Och så nu när man har ont i den så går man ju så klart och stöter emot precis allting också.. :S Hopplöst! När jag kom hem iaf så duschade jag och hängde med familjen o åt på en Italiens restaurang, gott men det va inte vad man hade trott på tallriken när den kom ut! Beställde Bolognese, och den räknar man ju med att det liksom är tomatsås o köttfärs o kanske lite lök o så i, men nehe då, denna va typ en lite tomat-grädd-sås och några små-ensamma-teeny-tiny-pytte-bitar av köttfärs, om man letade riktigt noga typ! Den va god, men inte riktigt vad man hade tänkt sig.
Jag och Joyce skulle ha kollat på bio idag också tänkte vi, om det fanns nån bra o så. Det fanns inga särskillt roliga, och inte i nån vettig tid från det att jag och familjen kom hem från restaurangen. Ska ju upp i morron och spela sista matchen för helgen, om jag lyckas ta mej ur sängen... Men iaf så bestämde vi att vi struntade i att åka idag och kör på morron-dagens drive-in bio ist! Ska bli roligt och spännande, som man själv är med i en amerikansk gammal film! Men jag och Ashley tittade istället på en av mina filmer, Dear John. Den ska utspela sig i Charleston, South Carolina, och det är därifrån hon är (och dit vi ska i sommar (BARA EN PARENTES!!)) Och den är ju så mysig! Så vi satt där och grät väl nästan ikapp lite, hon va nog liite värre än jag bara för att det typ är 3e elr 4e gången jag ser den! Och att hon längtade "hem" lite och jag antar att själva army-grejen spelade in lite också.. Plus att man blir allmänt gråtig lite sådär i den :)

Denna fina låten är med i filmen, sitter och lyssnar på den på repeat nu!
Joshua Radin och Schuyler Fisk-Paperweight

Nu ska jag iaf kolla ett avsnitt av dom ensamma mammorna igen, nu kör jag på med säsong 2!

God natt Amerikatt



I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0