Lördag dag 3

Det blev visst en väldigt utdragen vistelse nere hos Jossan i Florida! Men här har ni iaf kapitel tre i en mysig reseberättelse.
På lördagen sov vi även denna dag rättså länge innan vi drog oss upp och gjorde oss redo med bikini och andra förnödenheter för en kort strandvistelse. På vägen stannade vi och köpte en bagel med creme cheese, lite frukt och vatten. Sen körde vi mot det stora blå. Vi låg och brände lite på stranden och doppade oss i det sköna havet och åt lite av den medhavda matsäcken, och plockade fina snäckor. Som jag förövrigt senare ska göra ett halsband av senare :) (bra att jag påminde mej själv, klapp på axeln!) Sen åkte vi tilllbaka till Northwood och duschade oss lite och fixade oss för lite kakkalas för Jokki som hade fyllt 20 på onsdagen! Det va himla mysigt och väldigt gott och det bjöds på kladdkaka med m&m, ananas paj, hallongråttor(rasberry-caves!), biskvier(biskvuits, typ!) och cheesecake. Jag tror jag fick med allt, och Jokki hade ju, som man förstår, stått o bakat och grejat en hel del för att få detta färdigt :) Alla satt sen helt dåsiga av kak-koma!
Sen fixade vi lite smått o gott inför kvällen och åt i caf/cafeterian i skolan innan vi bytte om o gick tillbaka till lägenheten vi hade varit i innan. Där festade vi lite och spelade Thumper(Jossan?) och hade allmänt trevligt innan jag ännu en gång fick se lite av downtown nattetid. Dansade lite och tröttnade sen och åkte tillbaka och åt göttiga pannkakor som Anneli och Texas stod o stekte när vi kom tillbaka! Självklart med grädde, hallonsylt och ett glas mjölk! Dagen kunde inte ha avslutats bättre :)















Där inne bor Jossan och Helen!




Jossan va varms så hon svalkade av sig med ett bad, kan bli så när man ska spela rygby med en kille som va ca 5 meter lång och, faktiskt, hade strl 54 i skor... Vi prövade att paddla lite kanot i dom skorna i dammen utanför, funkade tills vattnen läckte in ;) hehe va jag kan va vitsig ibland!


Och sen va den dagen över även i bilder, så även denna dag idag!


God natt Amerikatt, God morron hemma i Svedala!


I'll see yoiu then


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Vilket kak-kalas :) Såg att mina favoriter fanns med, chokladbiskvier mumma! /M

2011-04-26 @ 20:38:12
Postat av: Elin Lind

Bättre sent än aldrig!

2011-04-26 @ 22:41:07

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0