Mårmår

Hälsa till mormor och tacka för brecet! Vi är brevkompisar nu. Så i morron elr på söndag ska jag skriva ett brev tillbaka, men det behöver ni ju inte hälsa.
Dagen är annars fullplanerad i morron. Fullt upp! Jobbar mellan 7-12, ska åka på typ klärutförsäljning hos lärarens dotter som har nåt eget märke, sen ska jag SPELA MATCH!! Kan ni fatta, har ju för sjuttan inte spelat, elr tränat för den delen på 100 år :D Kommer avlida mitt under matchen förmodligen.. Men det ska bli väldigt roligt iaf! Efter blir det förmodligen bowling också. Räknar inte med vinst. Och så är det match på söndag också, om jag kommer ur sängen vill säga. Men det återstår att se!
Så nu vet ni vad jag ska göra, vad hittar ni på där hemma? Och jag kan tänka mej att ta emot lite fler kommentarer än från mamma, typ...! Danke schöööön, elr nåt.


Hej då


Skriv en kommentar!
Postat av: Åsa

Hej Mia. jag tror verkligen inte att du tar skada av 1 match så vältränad som du är. Nu har våren kommit hit på allvar, det vet man när cyklarna tas fram, jag står på en kall fotbollsplan i timmele och tittar på en träningsmatch, samt tussilago i diket och lammungar hemma hos er. saknar dig men hoppas du trivs och har det bra. kram

2011-04-09 @ 10:23:27

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0