Northwood

Ligger nu i min temporära säng inne på ett av dormsen på Northwood University, närmare bestämt #1207. Jossan gick för en liten stund till en lektion och innan dess va vi o åt brunch på Panera. Så skönt att träffa lilla Josefine igen, overkligt att va här men väldigt roligt! Här är det stor skillnad på liv om man jämför med mitt uppe i Colorado. Men här skulle jag trivas fint om jag bodde här, förutom värmen tror jag! Men så är det ju det att man måste plugga också, det vill jag ju inte :) Nu ska jag ta på mej min bikini och lägga mej ute i solen och försöka få mej lite färg. Man vill ju få ut nåt av att ha varit här liksom ;) Sen ska jag kolla på när dom andra tjejerna jobbar o sliter i värmen på sin träning, och har lovat att va bollkalle elr vattenflaske-påfyllare, för att jag absolut inte ville va med på träningen som en av dom föreslog.. ALDRIG i livet!!
Tack Mamma och pappa för det lilla paketet också, ska bara läsa ut boken jag håller på med nu så blir det nog en av dom sen :) Tycker dock ni kunde ha skickat med mer Bubs, saltlakrits finns inte här och det SAKNAR jag :)
Hoppas innehållet i erat paket passar också!
Och så träffade jag en trevlig kille här igår också, som jag hängde med hem.. Säger inget mer!
Hej hopp vi höres
I'll see you soon

Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

TACK! Alla blev överraskade när det låg en lapp i postlådan, "Packet att hämta på posten avsändare Mia S"! Jag har provat mitt och de satt som en "smäck"! De andra har inte ännu provat men, blir väl under dagen. Vi öppnade det när vi var på väg till Annica & Lennart och var hemma rätt så sent så det var ingen som orkade det då. Provsmakade allt och det var till belåtenhet, pappa provade dock inte "efterrätten" men vi ska väl övertala honom till det.... Längtar till LITE värme för här finns det inte mer än +4 grader.... Många kramar Mamma Pappa Jonatan & Lisa

2011-04-02 @ 07:05:47
Postat av: Linnéa

HEEEJ DÄR! Vad kul att du och Jossan får umgås lite. Måste kännas skönt att ha någon gällstabo att krama om i stora Amerikatt! Låter underbart med värmen. Själv har jag kommit tillbaka till kalla Hålland igen. Åkte skidor igår och för lite mer än en vecka sedan låg jag på stranden i Goa, stora kontraster! Men det är skoj att vara tillbaka. Du får ha det superduperbra på northwood. Hälsa och krama om Jossan från mig, och krama om dig själv också vet ja! Kramar

2011-04-02 @ 12:43:57

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0