SVERIGE I MITT <3

Eftermiddagen/kvällen va mysig och trevlig hos några kompisar till familjen. Vi åt och pratade en hel del, och jag träffade en amerikansk tjej som (jag fattade inte riktigt hur det hela hängde ihop men..) iaf kände en svensk familj, så hon fick min e-mail adress och skulle höra med den svenskan hon kände och så kanske vi kan få lite kontakt, kul :) Men sen va iaf tvugna att ganska snabbt åka hem senare för A blev nerbajsad av en liten bebis! Haha så roligt :D Men väl hemma så har jag bara slappat och kollat på Hundtricket, så himla bra! Och skönt att höra lite svenska :) Så därför slänger vi nu på med lite Ensam mamma söker innan sov-tajm!
ÄLSKA SVERIGE! <3


Hej hopp


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0