Vi ska åt samma håll

Sitter nu och har precis avnjutit min lunch, sista resterna av min "torsdgasmat" från förra veckan, som just DEN veckan va tisdagsmat. Den klassiska thaigrytan jag har saknat hemifrån! Nu har jag ätit den lite så jag klarar mej ett litet tag, 3 ggr på en vecka! Så nu ska man se om det är någon tillgänglig på skype, annars ska jag ta o se om Mästarnas Mästare kanske mot all förmodan skulle vilja fungera idag utan massa hakningar och störande moment o så! Det vore nåt det, att ladda upp med det innan vi ska på Pippi Långstrump teater ikväll!

Här kommer lite random bilder från igår och idag

Killen som inte vill sova middag, men att ta en liten lur på golvet till en film går fint ;)


Har fixat till mina tänder lite mer här borta, lite rosa färg på dom där bak o så.. Fixat så dom står ut lite mer o så också, tycker det är charmigt :P Caroline skulle pröva sina tänder igår också, men dom hade blivit lite hårda av flygresan o så förmodligen så hon slängde dom på golvet!


Bild från i morse, den lilla hunden hänger gärna med lite då o då! Och Brittons är med uppe i sängen nu :)


Smarrig frukost i morse


Och idag har vi haft väldigt mörka moln en stund med blixtrar och åska. Men som vanligt här så är det snabba ändringar i vädret, så det höll väl i sig i en halvtima kanske innan det va borta igen. Även om det nu fortfarande är rätt tråkigt väder så är det inte så mörkt iaf, snarare att solen nästan lyckas bryta sig igenom :)

Det va nog allt för nu, ska väl fixa nåt mer inlägg senare ikväll

Hej o hå


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Kul att de gillade sina hundar :) Kanske kan bli något mer djur, om jag hinner.... /M

2011-04-27 @ 06:11:51

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0