Jag ska bara....

Har blivit så dålig på att ta bilder nu för tiden, i allmänhet sådär! Fick hem mina betong-grejer igår och dom ser ut att ha blivit lyckade, plus att jag idag kollade lite av det jag gjöt i söndags och dom såg också fina ut :) Bland annat DET är något jag måste ta bild på och visa resultatet. Får se om jag hinner det i morron, annars får det bli efter helgen för tidigt på fredag beger vi, jag, mamma, moster, kusin och mormor till den kungliga hufvustaden över helgen! Ska bli kul att åka dit, och dessutom med några av mina favoriter att umgås med! Det är alltid skitkul (mestadels iaf...! Alla är ju väldigt envisa och säger vad man tycker i våran släkt så vi drar inte alltid helt jämnt ;) Släkten är värst?!) och vi skulle bara kunna hänga här i Götåkra en hel helg egentligen, och inte behöva göra massa för att bara njuta! Men en liten minisemester är ju aldrig fel.

Men i morron är det jobb nästan precis hela dagen och sen blir det till att packa och baka, order från mormor när jag förra helgen fick en choklad-bakbok från henne ;) Hon tar med mackor till frukosten och jag skulle baka nåt, så vill väl till att hålla det så man inte blir utan macka ;)


Hej hopp


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0