Maxat

Jag har känt mej rätt effektiv idag! Tog dock lite sovmorron, men inte så länge som jag trodde jag skulle ligga kvar (jetlagen ni vet). Så gick jag ner o gjorde i ordning lite i salongen och gjorde en rättså lång klippning, massa hår och klippte en snygg lugg :) Sen fixade jag lite tvätt, massa resetvätt som behöver bli gjord nu ju.. Lagade mat, och lagade för 3 men det blev sen bara jag.. Suck, dessa småsyskon. Fixade lite mer med tvätt och blev sugen på chokladbollar så slängde ihop det också, innan jag sen bytte till träningsoutfit och gjorde en liten cykeltur på ca 1 timme o 15 min! Jösses, min rumpa säger jag bara.. Ingen skön sadel för så lång tur, knappt för en 15-min tur heller! Men det kändes skönt ändå, och slutdestinationen va ju crossbanan så bättre kan det ju knappt bli!
När vi sen skulle hem därifrån ("snålåkte" med pappa!) så va både jag och Jonatan sugna på spagetti och köttfärssås, så det fixades också. Ja ni ser ju, vilken maxad dag! Men det är skönt att det är saker på gång, jag gillar't! Resten av veckan har också fullspäckat schema, så det är bästa att jag sover nu så jag inte går runt som ett vrak sen mot slutet ;)


Vem gillar inte detta, underbart ju!

Pöss o haj


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0