Oh la la

Nu är jag helt matt och trött och mätt, efter en riktig matlagningskväll! Kände det tidigare att jag va sugen på att baka lite o laga mat, så bestämde mej för en rätt, lite tilltugg o en efterrätt och stack o handlade. Bakade först focacciabröd med soltorkade tomater och fetaost. Sen Flygande Jakob med ris och sist blev det Gino med lime och vaniljgrädde på toppen till efterrätt :) SÅ, rätt mätt nu JA. Men jag älskar ju att laga mat, och helst om man kan bjuda någon annan, och helst skulle man ju ha nån annan som diskar åt en också... Blir svårt att få någon övertalad till det i denna familjen kan jag tala om. Men, diskmaskinen i mitt <3



Skriv en kommentar!
Postat av: Åsa

om du lagar detta till mig så lovar jag att diska!!!!!

2011-08-31 @ 18:25:56

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0