Säga hej då

Hade en dag vid poolen och fick lite sol i pannan och på näsan. Tog nämligen ingen solkräm där... Visste att det egentligen skulle behövas men orkade inte ta på det bara. Känns lite, men inte så farligt!
Sen åkte vi och åt med värdfamiljen, och det va ju sista gången på ett tag man kommer träffa dom.. Lite sorligt att inte träffa dom nu. Jag har haft så mkt jag fortfarande vill göra och har saknat, men när det är gjort och man har varit hemma ett tag så vet jag att jag kommer längta tillbaka till familjen. Har verkligen haft den bästa möjliga värdfamiljen man kan ha och ser tillbaka på den tiden som ett så bra minne!
Men nu är det iaf dags att åka hem från staterna, tiiiidigt tidigt i morron åker vi till flygplatsen och åker till NY. Vi stannar där över natten och åker sen vid middagstid hem till Sverige igen, och landar tidigt måndag morron i kära Svedala!


Hög tid för sömn, nattis!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0