Följ strömmen

Igår blev det inget bloggande, busy hela dagen! Först jobb, direkt på kick off och väl hemma efter att ha kört ca 1h från Borås, som annars tar ca 30 min, så ser vi hur hela byn slocknar! Vilken himla snöyra det va igår, massa snö överallt och slirigt som bara attan. När vi kom hem tände jag, Jonatan och Lisa lite ljus en stund innan vi gick upp och la oss. Låg och myste lite i min säng först, och det blir rätt trångt med 3 personer i en 1,20 säng! ;) När jag sen nästan hade somnat så "ryck-vaknar" jag av att det börjar brumma lite och det blir ljust. Strömmen kom tillbaka, men bara för nån minut innan den försvann igen. Men somnade jag gott och hoppades att strömmen var tillbaka tills jag vaknade. Det va den! Idag har vi gjort massa julgodis i olika former och avslutade dagen med en god kvällsmat och lite TV-tittande. Skön lördag, syskontid :) Även om den tredje parten i sällskapet tillbringade sin mesta tid med någon sorts teknisk pryl, dator, mobil eller TV är inte så noga...


Igårkväll, nerbäddade i min säng en stund innan vi skulle sova!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0