Fullt upp

Det är fullt ös nu fram till jul, extra jobb på förskolan och alla som vill göra sig fina i håret till jul! Det blir nog gott och väl mer än en heltid, men bra att ha pengarna sen också ;) Kan inte fatta att det redan är onsdag denna veckan, tiden går så himla fort så man inte hänger med..! Längtar till helgen då jag och Felicia ska ta med farmor och farfar på en hemlig utflykt! Ska bli så himla mysigt och jag tror att det kommer vara uppskattat, inte misnt från min sida :)

Nu ska jag fortsätta titta på sista avsnittet av Bonde söker fru, det är bröllop! I morron blir det lååångpanna så det är nog bäst att sova sen. Kan behövas efter denna dagen också!



Fy vilket tråkigt inlägg, men det är ju bara en liten allmän uppdatering av min "fulla" vardag!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0