Julafton 2011

Dagen var en supermysig julafton, inget annat var planerat eller ens välkommet! Vi åkte mot Sandared i vad som kändes som vårväder, lite annorlunda men ändå ok. Bättre än det förbannade regnet iaf, som så hårt tagit Sverige i sitt grepp. Damn you, regnguden. Väl där bjöds vi först på glögg och sen supersmaskigt julbord, mätt som en pannkaka som vanligt efter en väl tilltagen första portion! Vi satt och tjötade fram till Kalle Anka då vi förflyttade oss till TVn. Där satt nästan alla och halvslumrade sig igenom Kalle och hans vänner, klassiker! Sen fixade jag och Felicia lite med en klapp till våra farföräldrar och sen, vips, så va Tomten där! Dom snackade nåt om att han hette Jens, fattade ingenting....?! ;) Hehe Jag hade nog varit lite snäll iaf för jag fick mej ett par riktigt fina klappar jag, TACK! Vi åt hembakt godis, drack julmust och alla kollade sina julklappar lite till innan vi körde julklappsspel och jag vann mej en bit Brieost och 'fiber-pepparkakor' eller nåt sånt, från Din Deli som tydligen ska va väldigt gott ihop. Har i ärlighetens namn inte smakat än...! Sen skulle vi ta kusinkort, det gjorde vi och lite till...! Flamsade till oss lite och tog massa roliga kort med grimaser och annat skoj :) Vi åt tomte gröt och fick ännu en bukfylla med svullna magar. Sen gick jag, Felicia och Clara och tog kort vid sjön, men det får ett eget inlägg!
Här kommer bildbomb!


Min minsta gullekusin :)


TOMTEEEEN!!!


Min lilla hög :)

Enda grabbarna i kusinskaran! Bland 6 tjejer :P

Fina kusin med sin bebis <3

Jonatan hade fått sig en ny favoritleksak... ;)

Den Skattbergska kusinskaran, 2011 edition!

Här spårar det....!


Mer bilder från våran shoot vid sjön kommer!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0