Mobilinlägg

Gör ett inlägg från mobilen, då jag vet att om jag skulle ha på datorn mer nu så skulle jag somna för sent, och va aptrött i morron bitti. Så därför har jag nu kollat på dom 2 sista avsnitten av julkalendern på datorn och stängt av för att sova! Bra självdiciplin va?! Får väl se om den är lika bra i morron bitti när jag ska gå upp....
Jaja, idag har det iaf varit heldag med jobb och sen snabbt hem och hämta träningskläder och sen in till Elin och äntligen bli klippt. Nu står det nog sig ett tag för det blev rätt kort..! Sen iaf direkt till träning och det va kul som vanligt!


Natti natti


Skriv en kommentar!
Postat av: Elin

Hoppas att klippningen känns bra! :)

2011-12-21 @ 08:13:11

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0