Ingen märkvärdig söndag

Idag har mitt bloggande lyst med sin frånvaro, men jag har ju gjort annat viktigt istället...! Först tog jag mej lite sovmorron då jag har jobbat ganska tidigt i veckan och gått upp tidigt i helgen. Plus att veckan som kommer lär bli rättså tuff! Sen jobbade jag några timmar och färgade till ett lite missfärgat hår. Sen hade Lisa installerat mitt favorit dataspel på sin nya dator, Sims, så jag fick äran att spela det nån timma! Det är ju så kul, man kan bli fast i flera timmar ;) Sen har jag slagit in presenter att skicka över atlanten till värdfamiljen. Och sen ätit lite julgodis och spelat lite till! Sen bara slappat i soffan och fixat lite granna, ingen särskillt märkvärdig söndag alltså.


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0