Här kommer det

Här kommer dom sista bilderna



Inte en jättevanlig syn, men tre segway(?!) åkte en liten "promenad" runt Garden of the Gods


Och när jag kom runt till andra sidan liksom och skulle ta några mer kort, då kom dom där igen!





Det va nog alla, eller inte alla kort jag tog, men en del är liksom lika så inte så roligt ;)
Nu ska jag återgå till mitt samtal med Jossan och sen prata lite med Ashley och efter det gå och lägga mej och min tääääppta näsa så den förhoppningsvis är bättre tills i morron. Ashley köpte en medicin till mej som skulle hjälpa, och får väl se om det är sån dundermedicin som det tydligen ska va här i Staterna :)

Hej svejs


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Skulle vilja prova att åka en sådandär manick! Mamma

2011-02-22 @ 18:31:42

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0