Le montain

Vet inte riktigt om jag har något viktigt att skriva.. Barnen har varit på music class, jag är mer täppt i näsan än vad en sugpropp någonsin kan vara mot ett slätt underlag, slog just i mitt ben så det gjorde skiiitont och vi har fortfarande vår :) Jag låter mina bilder tala för sig själva..





Det kanske är här jag tar o klättrar sen..!


Solen lyste på den ena klippan, och den andra täcktes av moln, såg lite häftigt ut tycker jag :)











Nu ska jag fortsätta jobba, för barnen har vaknat nu. Har någr mer bilder att lägga upp så det kommer väl ikväll :)

Pussohej

I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Tormodadele

Nice site, keep up the good work!

2012-07-13 @ 11:03:47
URL: http://tormodadele.blogimagine.com

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0