Pillopops

Det är vad Caroline säger till lollipopen! Låter lite roligt och gulligt, för hon äter ju gärna en pillopop och lyssnar också gärna på låten.
En liten parentes bara för den som gillar småbarnssnack och lite extra för Sara som ville ha nåt att läsa innan hon skulle sova. Här har du, lite om inte mkt till en som betyder massor!



Hej


Skriv en kommentar!
Postat av: Sara

Tack för väckningen i morse, jag kommer inte ihåg vad jag svarade överhuvudtaget, hade ett halvt öga öppet typ, men sen kom jag faktiskt upp.



Nu sitter jag är i biblioteket och dör lite över hur mycket fakta det finns i världen. Om tio minuter blir det lunch. Hoppas du sover gott just nu.



Puss!

2011-02-16 @ 11:51:00

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0