Rosa

Ja det är väl ingen nyhet kanske att jag gillar rosa, otippat!
Och för den som inte har noterat det, ROSA är alltså min favoritfärg..


Det är nästan så det syns va? ;D
Inte så smickrande med maskara under ögonen, men har gnuggat en del för de där förbaskade katthåren är och flyger runt överallt, så även in i ögonen... Och gärna näsan också :@

Jaja jag va ju iaf och hämtade mitt telefonskal idag, skönt att slippa det andra skalet, det va tjockt och otympligt och så höll det på att glida av nästan. Men ja, alltså rosa även det! Men det är ju alla <3-dag snart så jag passar ju in just nu iaf ;)

Nu ska jag läsa några rader innan jag sussar :)


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Sara

Du är en riktig Pink Lady!

2011-02-08 @ 07:51:16

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0