Smidigt





Syns inte supertydligt, men lyckades bädda ner mina pyamasbyxor.. Ganska skillat ändå tycker jag, men så är jag ju lite trött också. Se vad Amerikalandet har gjort med mej! Tur att det är rätt lätt åtgärdat, blev bara lite trött på mej själv att jag ens lyckas från första början :)


Skriv en kommentar!
Postat av: Åsa

hej Mia. Du ska veta att vi saknar dig. Vi läser din blogg varje dag och läser om allt roligt du är med om. Anade att litet spår av hemlängtan men det gick snabbt över. Vi tackar för det fina valentinesdag kortet, kul att få din adress nu kan vi skicka brev. Jag gillar det istället för moderniteter som skype mm. Ja jag är väl lite gammaldags. Ha det bra. kram.

2011-02-18 @ 10:46:32

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0