Söndag

Sov rätt länge idag, kollade facebook och gick sen upp och ut på en promenad. Gick, och sprang lite i ungefär 45 minuter och shit va varmt det va! Idag har man känt av våren igen och det är så skönt, hoppas bara att det stannar nu och inte blir kallt igen...
Jag tog en ljummen dusch för att försöka kyla ner mej lite och få bort min fina färg i ansiktet, samma färg på kinderna som på min illrosa sporttröja, så sådär snyggt :) Färgen är ju fin, men passar faktiskt bättre som tröj-färg än som ansikts-färg!
Sen ringde jag hem för att säga att som skulle gå in på skype, och när Lisa svarade busade jag till det lite och förvrängde min röst och sa typ "Hallå dö Lisa, va göru för kul..?!" Och jag hörde att hon inte kände igen rösten så jag frågade om hon visste vem det va, och det gjorde hon inte..!! Haha, såå kul att höra hur roligt hon lät! Sen pratade jag med pappa lite på skype, och han viste tydligen inte att man va tvungen till att va 21 år för att köpa alkohol och för att gå ut här... Pappa då :)
Nu sitter jag o väntar på att Ashley ska komma tillbaka för hon är iväg och ska försöka se om det går att laga till ett stenskott som har blivit på vindrutan på bilen.
Sen ska jag iväg och gå lite i affärer och dra lite :)

Hej hopp


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0