Sprut-sjuk och Collegemugg

Ja Caroline va ju lite dålig innan skrev jag ju, och det blev inte bättre vid dinner. Hon va pigg efter dom hade ätit lite snacks och dom lekte en stund, men sen blev hon typ slöare och slöare och gnälligare om att hon hade ont i benet där hon hade fått sprutan. Och vid kvällsmaten åt hon inget alls och såg inte alls frisk ut. Och efter maten så skulle hon få lite medicin, och på väg bort mot diskbänken fick hon upp snacksen igen. Så, ja hon var inte alls bra ikväll. Sprut-sjuk, feber och lite allmänt kass alltså. Får se hur det är i morron.
Jag badade iaf Britton och läste saga o så och nu har jag skypat med Jossan de senaste 1,5-2 timmarna. Alltid lika trevligt :)

Och innan när jag skulle gå ner till mej så tog jag med en "bar" ner, en havrebar typ, och i skafferiet hittade jag de mytomspunna röda collegemuggarna!! Som man alltid ser i tonårsfilmer o så ;) Haha!



I morron börjar min klass elr kurs också, ska bli rätt kul! Och lite 'skönt' att komma ifrån huset lite, även om jag trivs väldigt bra :) Men trevligt att träffa lite andra också.

God kväll och morron kära läsare!

Hej hopp röd college-kopp

I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0