Tank ju

Tack för era fina kommentarer :)
Jag antar att det är så det kommer va vissa dagar bara, mer elr mindre hemlängtan hela tiden och jag tror att det bara är bra. Så länge det bara inte blir så mycket så jag tar första bästa flyg hem ;) Men som jag har skrivit så trivs jag ju så bra så det lär inte bli nu iaf! Barnen sover, jag har skypat och tänkte se om man kan lägga in lite bilder på facebook, annars är det rätt lugnt idag. Vi har varit på Gymboree och sett Toy ´Story 3 änu en gång, känns som man faktiskt kan den nu ;) Men har dom väl börjat titta på en film så kollar dom gärna på den om o om igen, till en vuxens, med bättre minne, förtret tror jag! Men snart byter jag nog igen, får se vad jag kan hitta här i film hyllan. Hitta Nemo är ju rätt kul, elr kanske Madagascar!
Ikväll ska jag ju på min class igen, och hemläxan va att göra ett venn-diagram (antar att det heter samma hemma) över likheter och olikheter mellan George Washington och Abraham Lincoln, båda gamla presidenter i USA. Detta för att vi i måndags firade President's day här. Elr vi gjorde inget spec, men det är väl som en röd dag hemma tror jag. Visste inte ens att det fanns en sån dag att fira! Men efter att ha varit på vårat vanliga ställe med classen en timma så ska vi åka upp till Colorado College och höra på nån gubbe som ska prata om rasism o så tror jag, hoppas han är bra! Kan ju kanske träffa några roliga där också, man vet ju aldrig! Sen ska jag hem o SOOVA! Och byta en tröja på vägen hem också.. Köpte en enkel svart baströja i en affär i lördags och i söndags när jag skulle ha den på mej såg jag att det va ett stort hål i sömmen på sidan, inte så vackert precis..!



Nu ska jag ta o öva på min andra läxa, min 'års-läxa', alla staterna! Börjar med staterna, sen vart dom ligger och sist huvustäderna i staterna. Kommer kunna mer än vad hälften av alla amerikanare kan om USAs geografi ;)

Pussokram


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Vad bra att du sett Toy Story såå många gånger! Vi behöver inte låna den utan du kan ju berätta hela för oss!! M & P

2011-02-25 @ 12:28:26
Postat av: Anonym

Kom föresten på att någon i familjen hela tiden skulle lyssna på Karlsson på taket... Minns du vem? Mamma

2011-02-25 @ 12:29:54

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0