[sveenska-fiieskar]

Vi har haft bra väder här idag också och jag gick upp tidigt och fixade frukost och körde barnen till skolan. Sen körde jag på med musik, sorterararmar och fläckborttagningsmedel. Ett tag iaf, innan jag pratade med Sara och sen med mamma och Ninna, och Lisa lite på ett hörn :) Fick igår reda på att min överraskning nu har anlänt hem också, jag hade skickat lite Alla <3-dagkort hem till dom närmsta och det va det hela! Dom va rosa, därav ledtråden :) Hoppas det va uppskattat iaf!
Tillbaka till idag, så på eftermiddagen åkte jag till affären och handlade lite till min mat-kväll och än så länge är det bara roligt att gå runt och kolla på allt som finns i affären, på alla enligt mina mått udda varor och alla stora förpackningar och lite olika saker :) Skulle t.ex kolla på en deodorant. För det första finns det inga 'roll-on' utan jag såg bara torra deosar liksom. Och sen va även dom större än hemma! Svettas dom mer här elr varför kan det inte finnas mindre..?! Jaja, dom va inte jättemycket större så det störde, men man undrar ju lite!
Har i olika affärer också sett påsar med godisfiskar i och godiset heter Swedish fish, så idag va jag tvungen att köpa en och prova. De enda jag kan tänka mej att dom är som är som Malaco fiskarna som Elin älskar, och som också finns som lakritsfiskar. Men dom va rätt goda iaf, och dessutom gjorda i Canada, inte illa för att vara Svenska fiskar!  ;)
Har iaf bakat banankaka på några bruna bananer vi hade och sen bjöd jag lilla familjen på Taco-tårta. Blev rätt bra om jag får säga det själv!


De canadensiskt gjorda Svenska fiskarna



Är så mätt nu så orkar inte smaka på min fina kaka, men i morron ska jag allt ta en bit och se om den får godkänt :) Måste ju hinna bädda rent i min säng också innan jag ska sova, vore väl trevligt har jag hört!
Efter att jag har kollat lite på om jag ska ta och gå en fotografi-runda på lördag på min lediga dag uppe bland bergen..? :) Men det återstår att se hur det blir, att jag ska gå iaf har jag bestämt, vet bara inte vart!

God Natt

I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Tack för den lilla överraskningen! Det är roligt att få brev, dock inte räkningar!! Kan du skicka recept på tacotårtan, skulle behöva det ganska snart. Du kanske ska lägga det här på bloggen, kanske är fler som önskar det? Ses! Kram Mamma

2011-02-18 @ 18:06:43

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0