Enigma

Dagen fortsatte bra, plockade ur diskmaskinen, städade toan, fixade min tvätt och bakade sen lite semlor! Det blev nog inte riktigt som det skulle, men goda blev dom iaf! Man får ju ta det som det blir nu när man inte är hemma! Det va jäst i pulverform, med amerikanska mått, det blev marsipan ist för mandelmassa, för det har dom inte här! Och kardemumman va väldigt stött så visste inte riktigt om det ska va samma mått då också för att få samma 'effekt' som när det är lite mindre malet.. Men jaja, nu är det gjort och dom blev som sagt väldigt smaskiga :P
Ashley gillade dom, men barnen va mindre intresserade. Maten hade nog gjort sitt och fyllt upp hela magen! Jag åt mac'n'cheese (makaroner i ostsås i princip) för första gången idag, riktigt där den hör hemma!




 Ser väl rätt god ut ändå!?

Här kommer två lekbilder också

Från igår, han har två sånna där typ fjädrar man kan ha och leka med i trappan. Dom går liksom ner av sig själva! Fast just dom här är mkt mindre så dom kan ite går i trappan än, bebis-fjädrar :)



Gubben i lådan, det är såhär jag gör när jag tröttnar på barnen.. Packar ner dom i lådor och så leker jag lite själv!
Den tredje bilden får ni förresten på köpet, bara för att den ser så rolig ut :D

Nu ikväll blev det tidigt att jag gick ner, jag spolade upp ett varmt och skönt bad och låg där och bubblade i typ 25 minuter, och höll nästan på att somna! Drog för dom rätt mörkläggande duschdraperierna och lyssnade på Enigma, riktigt spaaktigt faktiskt och det va jätteskönt! Jag gillar Enigma, min sorts avslappningsmusik, bl.a!


Nu ska jag sluta skriva innan jag somnar mitt i inlägget, vore ju synd!

God natt

I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0