Cliffhangern

Här kommer den! Den hemliga nyheten som ni har väntat på hela dagen, erkänn ;)
Det är nämligen såhär, nästa helg ska hela lilla familjen ut på äventyr. Torsdag till lördag ska vi till bergen och slira lite i backarna! Vail/Beaver Creek är det som gäller! Det är ungefär 3,5-4 timmar bort och det ska blir roligt att komma iväg lite och kanske (förhoppningsvis) se det sista av vintern! Wiiihaaooo! Då uppstår ju bara ett problem, jag har inga termosar med mej! Och då menar jag inte termosar man kan förvara varma drycker i, utan förskolans kodord för termobyxor! Går väl att ordna ett par här till ett rimligt pris, förhoppningsvis!


Beaver Creek


Vail


Och Leonardo, nästa gång vi alla fyra pratar vill jag va Raphael, för det låter cooolt ;D Och jag har även kollat upp att dom andra heter Donatello och Michelangelo. Elin är lite Donatello tycker jag, så ja du Jossan, du blir härmed utsedd till Michelangelo (om jag får bestämma!)

Här är även ett klipp som allas våran Leonardo starkt rekommenderar att man ska titta på!

http://www.youtube.com/watch?v=nw5jnJiLxNI


Hej svejs Colorado is my place!


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Elin

Jag saknar riktiga skidbackar, afterski och långa härliga dagar ute i backen. Så njut åt mig med!

2011-01-26 @ 22:15:37
URL: http://elinds.blogg.se/
Postat av: Leonardo.

Oj, nu blev jag ju riktigt exploaterad... Jag gillar det, mohaha!



Sikka skidbackar de verkar ha, låter trevligt. Idag är det superkallt här så jag har tagit på mig fyra lager kläder. Usch och fy och blä.



Ha det bäst lilla maja-paja! :)

2011-01-27 @ 08:43:02

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0