Fruktsallad

Ja det blev ingen fruktsallad till barnens snacks, men jag och Britton gjorde en hemlis och hackade upp lite frukt och skulle överraska dom andra senare på kvällen efter maten! Så frukt hackades och jag gjorde en kolasås och sen lekte vi mera. Och maten ej att förglömma ikväll heller, grillat!! Hur gott låter inte det då? :)


Skära lite frukt


Äta lite frukt!


Och huvudansvarig för fruktsallads-skärningen!

Och nu till en annan nyhet.....
HAHA där lurade jag er allt, den får ni i morron! Ha, måste ju hålla kvar min lilla skara av läsare så kör på en cliffhanger (härmar Elin som är i Schweiz, och hoppas att hon läser detta!)

Ha det, i Sverigelandet (och amerika-landet för den/dom som är här och läser! Iaf en!)

I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

God morgon/kväll! Det gick inte att komma till Elins bloggsida!? Det stod att den sidan inte längre finns... Har du skrivit fel adress kanske?

Mamma

2011-01-26 @ 07:32:11
Postat av: Elin

Haha, ja men eller hur, cliffhangers så det blir lite spännande! Himla söta ungar du har hand om! Kul att allt är så bra! :D Kramkram

2011-01-26 @ 13:59:23
URL: http://elinrosenqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Mia!Vilka gulliga ungar!Kul att läsa och se på bilderna i din blogg.Hoppas att du har det bra.Den där lampan på handfatet verkade ju verkligen livsfarlig,onödig och enbart ivägen.Kram från moster

2011-01-26 @ 22:29:33

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0