I morgon

Just nu sitter jag och kollar på den första SATC-filmen, och den är faktiskt lite annorlunda än hemma. Det va en bit bortklippt och en bit som inte är med på min där hemma, men jag klagar inte! Nu har jag ju sett båda versionerna :)
Dagen har varit lugn och jag har varit ledig. Men jag kände inte att jag bara ville va hemma och dra så jag hängde med när dom skulle till en park och leka. Sen åt vi på Subway och hem och 'nappade' ungarna. Och jag pratade med familjen och med Elin. Sen invigde jag mina nya joggingskor och tog en timmes powerwalk. Skorna kändes bra!
Och så kollade jag banken innan också, all min shopping häromdagen kostade BARA runt 1500 kr! För allt det jag fick tyckte jag det va väldigt bra! Två par skor, båda med 'märken', två par byxor, det ena paret där också märke, två tröjor från VS och en kofta. Plus parfymen och ett par glasögon! Hemma hade jag fått skorna och Lewis-byxorna för dom pengarna :) Bra köp!
Jag skypade nu på kvällen med Jossan också, alltid lika trevligt med en i samma land ;)

För övrigt är jag snart desperat på mitt hår! Utväxten är hemsk och det är bara långt och mycket! :@
I morron ska jag skriva lite om olikheter här från hemma!


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Elin

insåg att jag inte längre kan vänta på att du kommer hem och fixar mitt hår. Så nu är det glansigt, utan utväxt igen! =)

2011-01-24 @ 09:28:09
URL: http://elinds.blogg.se/
Postat av: Marty

har gjort ganska mycket nu, men fortsätter självklart imorgon om du vill! Maila mig bara ideér och om du ser ngt som du vill ha så fixar jag vettu ;)Bara roligt!



Martys personliga bloggdesign är alltid redo!

Puss på dig

2011-01-24 @ 22:52:07
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: How To Hack Dominations

Thanks forr a marvelous posting! I seriously enjoyed reading it, you
happen to be a great author. I will ensure that I bookmarkk your blog and may come back later on.
I want to encourage you to ultimately continue your reat posts, have a nice evening!


Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0