Idag

Idag är dagen då jag kommer träffa min värdfamilj 'på riktigt' för första gången. Det känns rätt lugnt, jag känner ju att vi har haft så pass bra kontakt redan innan så. Nu sitter ni och väntar på att sista "skoldagen" ska börja och sen drar jag vidare! Får se om det blir något inlägg senare, kommer ju fram ganska sent till Colorado så får se om jag orkar där. Men om allt går som det ska så har jag tre timmar över på flygplatsen i Washington DC.

Hej hopp nu börjar vi


Skriv en kommentar!
Postat av: Linnéa

Spännande att läsa om hur du har det. NYC måste varit riktigt häftigt, kul med många bilder! Skönt att allt verkar ha gått bra hittills! Ser fram emot att följa din resa. Ta hand om dig! Kram

2011-01-13 @ 18:05:44
Postat av: Zorro

Vad spännande att möta dem! Jag tror de kommer bli impade! :D Ha det bäst!

2011-01-13 @ 21:41:43
Postat av: Elin

Lycka till mitt lilla gulletroll! Tänker på dig här hemma och hör och häpna Elin LInd har skaffat broddar så jag inte trillar och slår halft ihäl mig! ;)

2011-01-13 @ 22:57:41
URL: http://elinds.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0