Jag föll

Jodå så att... Bra dag idag känner jag ändå! Barnen va kinkiga i morse när vi skulle iväg, men det gick bra att lämna dom på skolan ändå. Sen åkte vi till Starbucks och drack en varm choklad och Ashley ringde lite samtal. Sen mot AT&T som är telefonbolaget, och där köpte jag min efterlängtade telefon! Så äntligen kan man ha lite kontakt med omvärlden igen. Och det blev inte vilken telefon som helst, jag tänkte att jag kör på när jag ändå håller på, så jag köpte en Iphone :) Men jag tyckte ändå jag gjorde värsta klippet, nog för att det va en 3gs, köper man en Iphone för ca 350 kr så kallar jag faktiskt det ett klipp! Vet några som är avis hemma :P Och nu kan jag ringa hem i måttlig dos, men kör väl mest på skype ändå.
Sen åkte vi hem o va hemma i ca en timma och sen iväg igen då Ashley skulle till frisören, och nej..... Inte avundsjuk! Vidare till Apple-store:n och skulle hitta ett skal till telefonen. Inte så lätt. Fanns typ tre stycken att välja på till min 'gamla' telefon. Så vi åkte vidare och kollade på lite olika saker, och i sista affären så kunde man beställa ett skal jag ville ha, så om en vecka ungefär så ska den bli rosa fin och pimpad :) Under tiden jag va inne och kollade på skal så gick Ashley in i affären brevid som är en mataffär. Gissa vad hon hittade där inne.... (Trumvirvel!) LINGONBERRY-JAM!! (alltså lingonsylt) Så det kommer bli köttbullar och potatis en gång till :D
Sen hämtade vi barnen och åkte till Chick-fil-a och åt, rätt gott men tyckte det kunde ha haft lite mer smak!

Jag och min nya kompis!



Det är så roligt också för Britton säger typ varje gång vi är ute och åker, "How about we're having take-away?" elr, "I want to do....(något) How about that?!" Det låter så roligt att han säger, "how about that"!

Nu ligger barnen och sover och jag och Ashley sitter framför TVn, vid varsin dator och grejar med våra telefoner! Teknik nördarna är igång ordentligt :D
Men imorron kör vi på med hockey och det ska bli jätteroligt! Både att träffa dom andra au pairerna och sen att gå på hockeyn, i Amerikatt :)

God kväll!


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Felicia

Jag behöver också en ny telefon, drar en tripp till USA och köper en Iphone jag med då! haha. Förresten kan du ju ladda ned en skype-app och skypa med telefonen:D

2011-01-29 @ 15:08:55
Postat av: Anonym

Vadå skulle till frisören? Vet dom inte att du frisör?Kul att du köpt dej en liten telefon.Kram, moster

2011-01-30 @ 00:47:38

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0