Mys

Nu kommer lite sådär allmänt mysigt inlägg.
Va en mysig dag igår, gjorde inte så mkt men 'mös' extra länge i sängen på morronen. Sen va det lugnt en stund, satte in bilstolar i den andra bilen. Gjorde mej lite iordning för ett kommande mysigt barnkalas! Höll en såå mysig bebis en liten stund innan hon blev för ledsen och hungrig! Katterna här är rätt mysiga också, förutom att dom fäller, en är väldigt kelig men också väldigt förkyld och går runt och snorar hela tiden och överallt!
Idag har varit första dagen som jag har kört barnen själv och det gick bra, pojken ville att mamma skulle skulle köra, men det blir ju lite svårt när hon jobbar, hemma! Det är snö idag också! Rätt mysigt! Det ska vara väldigt kallt i morron också, får väl se hur det blir med det :) Men det är ju bra att det blir snö nu när vi ska upp i bergen och åka lite skidor, det ska bli...... MYSIGT! Ashley visade bilder på våran lägenhet och det ser jättefint ut!
Idag när barnen har kommit upp från sina napar så ska vi nog pyssla lite, göra alla <3 dag-grejer till pappa långt borta, mysigt med pyssel!

Jaja, här kommer lite bilder


Här är ett 'certifikat' till att jag får köra familjen Yount's bilar! Känns bra ;) Jag frågade om jag ska ha med det i bilen och visa upp för polisen om jag blir stoppad ;) Det tyckte hon lät som en bra ide :D


En olycka på vägen hem från barnens music class.


Bild från idag, lite kallare än det jag har vant mej vid nu!


Gillar kattens sköna stil! Det här är McGyvor (?)


Här är min mysiga belysning jag satte upp på min säng!



Callie, hon är rätt mysig, men det är hon som är förkyld

Hej hopp


Skriv en kommentar!
Postat av: Ninna

söta katter!

2011-02-01 @ 20:57:21

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0