CO in my <3

Inte för att jag skulle vilja bo i Colorado för alltid, men den tiden jag hade där kommer alltid finnas med mej. Jag hade världens mest underbara familj och barnen va huur söta som helst, oftast! Och även om jag nu är hemma och jag ibland hade det jättejobbigt, så skulle jag fortfarande göra om det :) Det va bara jobbigt att bo på jobbet, man va kompis med chefen och mamman till barnen och samtidigt ville man umgås med dom för dom va min familj. Plus då att man saknade sin egen familj här hemifrån så otroligt mkt, gjorde inte saken lättare..
Men innan jag åkte så fick jag iaf två fina grejer ac familjen, en berlock/hängsmycke med Colorado och bergen så jag kan tänka på min tid där när jag ser det. Och sen ett par örhängen som är i form av Aspen-löv (Aspen ligger i Colorado, och ordet betyder Asp, alltså trädet Asp) och som ska symbolisera varsin av mina små munchkins :) Gulligt ändå tyckte jag!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0