Lite lättnad

Skönt, nu är sista flyget bokat och ansökan om ESTAt är ivägskickat. Nu gäller det bara att spara dom sista slantarna och packa ner lite nytt i resväskan och sen dra tillbaka till staterna! Om en vecka är jag redo igen för att gå upp tiiiidigt och flyga, fast då tar jag med hela härliga familjen :) Ska bli skönt och kul att inte va ensam och kunna guida dom runt lite o så! Och att kunna va där utan att jobba och alltås njuta mer ;) Om jag nu kunde vinna lite mer kosing under veckan också kanske....! Skulle va kul kanske...

Tackar mina fina brudar för en mysig kväll också. Grill och tjöt nere vid sjön är aldrig fel! Och smorse:n va fantastiskt goda också, även om vissa sotade dom rätt bra innan själva pressningen ;) Nästa gång kör vi med havrekexen då, kan bli mysigt till julen kanske!


Nu ska jag lägga mej och läsa lite tror jag, är ju hyffsat tidig ikväll så det är ju toppen, börjar nog anpassa mej mer nu till Svedala-tid! Förmodligen lagom till att vi åker tillbaka ;)



God natt


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0