Lugn dag

Jo då, det är lugnt här. Även om det är mycket som ska göras så är det rätt lugnt. Mormor och morfar kom hit idag, och nog blev dom överraskade dom också! Jonatan hade framme kameran och filmade så mormor ville inte vända sig åt mitt håll trots att jag stod o ropade typ ;) Men sen såg dom mej och ville såklart kramas! Sen skämtade vi och levde som vanligt, det är skönt att det inte ändras :)
Nu har jag varit ute på lite powerwalk en stund, efter att ha brottats lite med fåren och nu är det god natt. Även om man just nu inte känner sig så trött. Colorado-tiden sitter fortfarande i lite och att man är kvällsmänniska gör ju inte det hela så mycket enklare! Sover länge på morronen och somnar sent.... Men i morron ska jag dra mej upp och börja fixa här i mitt rum, rensa kläder och prylar och sen städa i ordning i salongen så kunderna kan börja droppa in :)
Plus att: nytt VISA måste fixas, måste höra med hotellet i Denver, boka en flygresa från CO till NY, kolla mera jobb och sen planera lite inför nästa vecka så dom som vill komma och klippa sig kan det, samtidigt som jag ska träffa lite fler kär-ingar, innan jag flyr fältet för ett litet kort tag igen! POWER-TORSDAG ska jag försöka alltså!


Jag igår hos kära kusin, i nya glajjorna!


PK
 


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0