Meka

Igår va jag mycket händig och arbetssam! Först klippte jag, sen åkte jag till pappa och va bilmekare för en stund och bytte hjullagren på min bil! Så kan det va ;) Men fick typ konkurans om att göra det, då farfar och Jonatan verkade tycka det va väldigt roligt också, men sen blev det jag iaf till slut! Men tack för hjälpen iaf, grabbar :D






När vi hade ätit o lite så och jag hade hängt lite till i verkstan så drog jag mej bort mot mina små kussar och där va det koj-bygge deluxe på G så då fick man ta fram den arkitektiska sidan också och hjälpte till med lite byggande. Och såklart lite mys med lille-plutten som gärna hjälpte till att bygga o spika också, och trots sin låga ålder (1 år) hade stenkoll på hur allt skulle va! Blir nog en liten snickare av den lilla sötungen så småningom :)
När det vankades kvällsmat i Timmele begav jag mej hemåt och kapade troll-kalufsen på pappa och sen åt vi och kollade lite på TV också. Ja, o sen va det god natt, och sen blev det idag. Och än så länge har väl inte mkt hänt, åt frulle och kollade över min deklaration lite. Och blev besviken över att min restskatt inte kommer förrän senare i år, när det är nu jag verkligen behöver den..! :S


Nu ska jag tvätta lite kläder och sen ta en promenix


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0