Mysdag

Idag har vi bara haft en sån där riktig mysdag! Lite sovmorron, förutom att man blev väckt runt 7 av att ett av lammen stod och ropade efter sin mamma, och sen lite smsande med Elin och sen va det bestämt att det blev en liten tripp och utflykt till Gränna :) Så ca en timma senare kom hon hit och hämtade upp mej, mamma och Lisa och vi for mot lill-landet (Småland!). Köpte polkagrisar på vägen och kollade sen in hantverksbutiken, resturangernas menyer och åt sen på en utav dom. Smarrigt grillspett! Sen traskade vi uppåt mot ströget och gick där och kollade lite mysiga butiker :) Sen bar det av hemmåt och jösses va slö man blev! Gjorde en bukett med blommor medans jag väntade på att få "klippa till" farmor och farfar, blev himla fin faktiskt. Så är det nån som ska gifta sig typ i morron så har jag en bukett färdig, billig är den också! Sen klippte jag alltså, vi grillade hamburgare och åt sen våran klassiska "farmor-kola". Det va längesen kan jag säga, och lika gott och (o)nyttigt som vanligt! Nu har jag facebookat, fixat lite med bilder och halvkollat på en Johan Falk-film på TV, så nu är det väl dags för lite sömn innan man ska upp och nästan ha en heldag i salongen i morron :) KUUUL!!





Lite bilder från dagen! Med en halvt strejkande bild-uppladdare så får det vara bra för idag, det tar ca 8-10 minuter för varje bild att ladda upp och jag är trött!! Men kort sammanfattat så har det varit en supermysig dag :)


God natt


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0