Oj oj oj

Det blev en busy dag igår, sov lite längre än planerat, men fortsatte med min garderobsrensning, åkte till mammas jobb och fixade med lite smått och gott, innan jag snabbt åkte hem och städade ur lite i salongen och klippte två kunder, kul! Och direkt därefter åkte jag med Lisa och Ninna, Åsa och Sofia mot Borås för att kolla på Danny! Han ser ju helt ok ut om man säger så..! Helt ok. Låtarna låter lite väl mycket samma, men det är ju gratis så jag klagar inte ;) Sen när vi kom hem poppade vi lite popcorn och började kolla på White Chicks. Alltså inte en så tidig morron idag heller! Men lite lagom och sen frukost och fixa sig och dra en sväng till till mammas jobb igen och sen snack ner till Factory shop med Ninna o Lisa och hittade ett snyggt butiksbiträde som jag snackade lite med också :) Mot ICA och handla smarrig kvällsmat och sen hem o lägga färg i håret på Ninnus och förbereda maten. Grillad Haloumi, jag säger bara MUMS! Sen klippte vi lite och åt all maten, kollade lite på TV och äntligen kan man andas ut lite känns det som!
Allt har gått i ett nu dom här två senaste dagarna så i morron blir det nog lugnt tror jag. Lite mer att fixa och fortfarande halva garderoben på rummet i mitt golv så jag har väl att göra ändå!

Nu ska jag försöka hänga med dom sista minutrarna på filmen här och sen gå och sussa, så god natt!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0