Stadigt

Som nu annonserats på facebook (vilket betyder att det är sant....! hehe) så står jag stadigt med båda fötterna på kär svensk mark! Hemma på "semester" i 2 veckor, träffa alla kära människor, sen tillbaka till staterna för 3 till veckor och ha semester där också och sen är jag hemma för gott! Just nu känns det otroligt skönt, ska dra igång mitt klippande nu och det kommer bli såååå kul! Har ju verkligen saknat det, att pilla med hår, leka med färger och använda all min fantasi och kreativitet :) Tänk va mycket idéer jag ska ha nu efter 6 månader utan klippande och stylande! Men först lite till ledigt några dagar till tror jag, ska överraska mormor och morfar i morron också, som inte vet att jag är hemma! Tänk, asså vilka roliga miner och ansiktsuttryck jag har sett igår och idag! HAHA! Farmors slår nog alla tror jag, tog nog minst 20 sekunder innan hon stängde munnen som hade öppnat sig så man utan problem hade kunnat trycka in en handboll ;) CHOCKAD skulle man kunna säga! Elr Jonatans kommentar när han såg mej, han frågade pappa som stod jämte mej; "Varför är hon hemma?!" Haha såå kul, ska bli kul i morron att se hur den reaktionen blir! Och anledningen till att jag kan skriva här på bloggen är ju att jag vet att dom inte kan se det! Ingen dator elr så, så den lilla hemligheten ska nog kunna hålla sig som just hemlighet de närmsta 12 timmarna till dom kommer hit :)

Så detta va alltså min LILLA hemlighet! Ser fram emot att träffa alla(-s hår!) hehe



I'll see you soon


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0