21 juni-Be mine

Erik Hassle & Ellie Goulding-Be mine (Robyn cover)


Skriv en kommentar!
Postat av: Elin

vart i Colorado jobbar du?

2011-06-22 @ 13:05:33
Postat av: Annika

Hej på dej du där borta i Amerikatt!! Förstår att du längtar efter din kära familj, och du,dom längtar efter dej ska du veta. Tack för alla bilder och allt du skrivit till oss och ungarna på förskolan.Kul läsning. Vi börjar att se semestern framför oss äntligen!!Vi får se om vi åker en tur till Elin i Zurich eller vad det nu blir. Den rackarn har sökt jobb därnere, risken är stor att hon blir kvar ett tag. Jag känner på mig det eller så drar hon till Tyskland och pluggar tyska lite till. Vi har inga våldsam sommarvärme än må du tro, men det kommer lagom till v.27 och 5 v. framåt tror jag!! Nu ska jag krypa ner i bädden,ska upp och jobba kl; 06.00 imorgon, inte så kul. Ha det gott !!Kramar från mej.

2011-06-22 @ 22:28:01

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0