Better

Ja det har ändå blivit till en rättså bra dag idag. Fixade och pulade lite här hemma och fixade ett paket som ska skickas iväg till lilla landet lagom i morron! Sen fixade jag i ordning mej för att åka och kolla på ett par skor till lillebror, får se om det va rätt storlek han sa för annars tar jag dom! Min storlek också nämligen ;) Köpte lite smått på VS också på rean, men inget särskillt roligt.. Ett par bomullsshorts och ett linne, 2 ögonskuggor och en liten tub med hudkräm som får bli en hand-väske-tub! Sen åkte jag till Olja och två andra tjejer kom också och vi har suttit och pratat och skrattat tills för en stund sen då jag kände att den tidiga morronen satte sina spår..! Så jag "pös" hem och nu är jag ombytt och redo för sängen :) Lite sovmorron i morron innan det blir skype-dejt med lite släkt då farmor och farfar har kalajs för att fira sina jämnt fyllda år i år!
Sen blir det nån sorts carneval elr nåt med tjejerna så vi får väl se hur det kan gå till också!



Ne men nu får det va nog för idag då så jag kan gå och dejta käre John :)



I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Ellen i Colorado

snygggggo! vadå, när åker du med MiaPia?... jag ska banne mig ta bilen nå eftermiddag (hur jobbar du typ om dagarna) och hälsa på:)

2011-06-22 @ 08:08:25
URL: http://esfc.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0