Det är allt bra konstigt

Ja, att man aldrig kan va nöjd!
Jag har haft en hemlängtansdag idag också, alltså saknat allt liiite mer än vanligt alltså. Har haft värre dagar också, men ja nåt mittemellan-hemlängtan liksom! Va ju uppe tidigt för att flyget gick vid 10 så det är tröttheten som mest är boven i dramat idag. Men det är ju aldrig direkt skönt att känna såhär, det enda som är lite positivt med det är ju att man förhoppningsvis kommer uppskatta det man saknar som mest här lite mer när man väl kommer hem :) Men det är allt bra konstigt att man hemma i Sverige, i Götåkra(?!), längtar efter att komma iväg och prova på nytt, och när man väl är iväg längtar man hem som en tok!?! Som det är med allt annat förmodligen, har man rakt hår vill man ha lockigt och är det vinter längtar man efter sommaren, ja ni vet :)
Förmodligen kommer det va samma visa när man har varit hemma ett tag, då längtar man tillbaka till det man hade här, men då har jag iaf vågat mej iväg och det ger nog mersmak så man kan dra iväg nån mer gång och veta att man klarar det fint! Då kommer jag däremot inte åka helt själv tror jag, och inte boka upp ett helt år för det, det är helt enkelt en för lång tid för mej att sen innan ha BESTÄMT mej för att stanna, för lång tid utan min familia! Förutom de 3 veckorna dom ska komma snart. Känns som det skulle va bättre att åka nånstans och sen åka hem när man känner sig färdig med det äventyret, 1 månad, ett halvår elr 2 år, vem vet!?



Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0