"Hemkommen"

Ja tänk när man får säga det på riktigt, HEMKOMMEN! Men då till gamla Svedala. Hoppas det går fort dit..
Men nu är jag iaf tillbaka i Colorado, och det är med blandade känslor. Det hade ju varit skönt att stanna längre i solen och slappa vid poolen, men samtidigt skönt att komma tillbaka till det man är van vid och ha vänner nära och veta vart man kan åka och hitta på grejer. Och förhoppningsvis kan man ha flugit ifrån hemlängtan lite också kanske.. Den hänger efter mej som en svans och gör sig allt som oftast påmind på ett eller annat vis.
Nu efteråt har dom här 3 veckorna gått rätt fort, men mitt i det va det rättså långdraget vissa stunder. Det är konstigt med tiden, ibland känns minuterna som timmar och man undrar om dagen aldrig ska ta slut, men så vänder det och man undrar ist vart alla dagar tar vägen.. Nu när det fortfarande är "uppförsbacke" i mitt dags-räknande efter att komma över halvåret så går det rätt segt, men hoppas det vänder.

För att kortare sammanfatta mitt syfte med detta inlägg: Jag är tillbaka i bergen, säker och välbehållen men med något brunare baddy! (kropp på göteborgs-engelska! ;) haha)


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0